reklama

Tanečná skupina REBEL alebo tanec, zmysel môjho života

Keby sa ma niekedy niekto opýtal na moju obľúbenú činnosť vo voľnom čase, mojou odpoveďou by bol určite tanec. Tancujem v tanečnej skupine REBEL, ktorá má momentálne 18 členov. Sme čisto dievčenská skupina. Nie sme zamerané len na jeden tanečný štýl, tancujeme to, čo nás baví, od hip-hopu cez show dance a dokonca aj brušné tance, či country.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Táto skupina a tanec sa stali neodmysliteľnou súčasťou môjho života. Teraz by som si už len ťažko dokázala predstaviť týždeň bez tréningov, ktoré máme do týždňa trikrát. Taktiež mám veľmi rada aj moje "spolutanečníčky", z ktorými si na tréningoch vždy užijeme veľa zábavy. Sú to strašne super baby a som rada, že tanec spojil naše životy.

Chodíme na rôzne súťaže po celom Slovensku, na ktorých sme už zožali aj pár úspechov, na ktoré sme patrične hrdé. Tiež tancujeme na rôznych akciách, plesoch alebo oslavách. Z počiatku som mávala pred vystúpeniami strašnú trému. Ale po štyroch rokoch tancovania ma to prešlo a na každé jedno z našich vystúpení sa veľmi teším. Pri tanci veľakrát zabudnem aj na to, čo ma dovtedy trápilo. Veď nie nadarmo sa hovorí, že tanec je najlepšia terapia. A u mňa to platí dvojnásobne.

Lenka Várošová

Lenka Várošová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka. O rok maturantka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu